Statistik?

M

marima

Var kan man hitta statistik över antalet importerade islandshästar per år, samt antalet födda islandshästföl i Sverige ett antal år tillbaka? Tacksam för svar!

det brukar finnas i Islandshästen då och då. Annars kan du söka på SIF:s hemsida eller maila SIF:s kansli.

/Malin

Tack för svaret, jag tittade på SIFs hemsida men hittade ingenting. Jag tänkte att kanske någon vet någon länk till någon annan sida på nätet? Annars får jag maila och fråga på SIF.

Liknande trådar

Fordon En sak som fascinerar mig är all uppståndelse kring flygolyckor, som är betydligt ovanliga och färre än antalet bilolyckor. Varje gång...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 641
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Calmiche
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
389
Senast: Sryoqwe
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 010

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka