Statistik station

Ann

Trådstartare
Jag önskar vända mej till en seminstation med goda resultat. Kan man hitta statistiken någonstans? Varför gör inte stationerna reklam för sina resultat? Eller finns det de som gör det? Jag kommer att använda utländsk hingst och har inte bestämt om FAI eller TAI. Hittar jag någon som är duktig på FAI så skulle jag våga satsa på det. Jag bor i Uppland nära Arlanda så jag har nära att hämta TAI i varje fall.

Sv: Statistik station

Tyvärr finns det ingen officiell statistik, men jag har för mig att jag läste nåt på ASVHs hemsida om nya regler för 2009 som kunde innebära att det kan komma statistik efter detta året men det är enbart mina egna spekulationer ;)

Vissa stationer lägger frivilligt ut sina statistik på hemsidor medan andra inte gör det, men fråga och har dom ingen så hade jag nog tittat på en annan station som har koll på det och redovisar sin öppet.

Vad gäller FAI så kan du kolla på en del hemsidor med hingsthållare som arbetar mycket med fryst, dessa rekommenderar bara vissa stationer som de vet är duktiga. De stationerna som inte rekommenderas är dom som helt enkelt inte sköter sig - har pratat med ett antal hingsthållare för de senaste åren som jobbar mycket med fryst och man får höra en del skräck historier som gör att man verkligen förstår att de inte skickar till vem som helst.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 962
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 544
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Är det någon här som har bestämt sig för att helt göra om sitt liv? Jag har länge trott att jag är nöjd med mitt liv, där jag bor och...
2
Svar
22
· Visningar
3 287
Senast: _Taggis_
·
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 356
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka