Startfälttävlan

carambawinnie

Trådstartare
Tänkte jag skulle börja med detta med min häst då tanken ligger på fälttävlan men detta kan vara en bra start, dock såg jag att man skulle rida programet för ryttarmärke II, vart hittar jag detta program?? Någon som har det liggande på sin dator och kanske kan maila mej det eller en länk dit jag själv kan ladda ned det?

Sv: Startfälttävlan

Just det hittade jag inte, eller så gjorde jag. Vet inte :o Men isf finns det någonstans på www3.ridsport.se. Men, det jag eg skulle skriva är att det kan vara andra program beroende på klubb man startar hos. Jag har ex sett både LC och LB program så det är inte säkert att du ska rida just RM 2 :laugh:

Just det hittade jag inte, eller så gjorde jag. Vet inte :o Men isf finns det någonstans på www3.ridsport.se. Men, det jag eg skulle skriva är att det kan vara andra program beroende på klubb man startar hos. Jag har ex sett både LC och LB program så det är inte säkert att du ska rida just RM 2 :laugh:

Om man läser om Startfälttävlan så står det att man skall rida RM 2... Jag har alla LC och LB protokollen, men tyvärr hittar jag inte RM 2...
Men får väll höra hos klubben jag tävlar för om dom har nått liggande som jag kan få...

trådlån:

Vart hittar man startfälttävlan-tävlingar nånstans??
Jag villockså testa på men det verka inte finnas klubbar som har? eller gör det det? de kommer inte ut på vanliga tävlsingsterminen eller??

De borde inte finnas på tävlingsterminen för det är inga egentliga tävlingar och hålls utanför TR. Men du kanske kan hålla ett öga på hemsidor till klubbarna i din närhet?

Om man går in på ridsport.se och väljer gren fälttävlan och sedan klickar på startfälttävlan kommer det upp en länk med två klubbar som ska ha det i år.

Med all sannolikhet kommer ÖFK att ha en. Intresset verkar stort,så det känns inte som ett problem att proppen kommer ut sent.

Vi kommer att ha startfälttävlan i Hofors 9 maj (förhoppningsvis), 23 maj, 30 maj, 19 juni, 2 juli och 16 juli

Har bara inte hunnit fixa propp och skicka in till förbundet än :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 905
Senast: Cattis_E
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 266
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025