JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Starkt OS-lag från Nya Zeeland
(Ridsport) Nya Zeeland har nominerat sitt fälttävlanslag till OS. Som väntat är det en stark trupp som åker till London.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
I tider av hård granskning ska regeländringen visa vilja att förändra ridsportens traditionsenliga utrustning. Det är ett av skälen till...
Hästnyheter
Charlotte Dujardin stängs av i ett år av internationella ridsportförbundet.
Orsaken är videon som läckte ut när den 39-åriga brittiska...
2
Hästnyheter
2025 är ett mellanår sett till mästerskap inom ridsporten - inget OS eller VM väntar i de största grenarna. Istället är det EM som är...
Hästnyheter
Nu öppnar vi dörrarna till Kunskapsarenan, ridsportens nya hemmaplan för kunskap och utbildningar.
- Plattformen öppnar nya möjligheter...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Jag höll ihop tills jag gick tillbaka in där mamma och moster satt och väntade och de började storböla. Då började jag med. :cautious...
Hoarfrost
Alldeles nyss
Svar: 849
Visningar: 32 878
Allmänt
Textilåtervinning
Samhälle Jag har nästan en månads lagring av alla mina sopor hemma. Vi lägger ju nästan allt i våra två fyrfackskärl. Det ena töms varannan vecka...
bettysmatte
Alldeles nyss
Tittar in i ditt kök del 27
Mat Jag friterar kyckling och gör sötsur sås. Orimligt gott faktiskt. Men inget jag tänker göra om på en vardag kan jag tala om...
bumpo
42 minuter sedan
Svar: 1 097
Visningar: 52 635
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina hundar tycker att bananer ser jättegoda ut, men spottar förnärmat ut när jag låter dem smaka. Annars äter de allt med god aptit...
Liran
55 minuter sedan
Svar: 1 195
Visningar: 70 685
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Tackor med lamm har släppts ut på bete sen 10 dagar tillbaka, såååå skönt att få ut dem.
En tacka med utläkt mastit kvar inne, en tacka...
Pilot
Idag kl 16:41
Svar: 1 107
Visningar: 222 530
Djur
Bråkande hundar
Övr. Hund Ja, i grund och botten är hon en väldigt enkel hund om man bor och lever så att hennes rädslor och jaktinstinkt inte triggas. Väldigt...
__sofia__
Idag kl 14:33
Svar: 20
Visningar: 877
Hund