Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste skynda dig, dom går som smör i solsken nuMin sambo vägrar vakna så jag vet inte hur många biljetter vi behöver (eftersom han pratat med ett okänt antal kompisar som vi ska gå med)![]()
Du måste skynda dig, dom går som smör i solsken nu![]()
Jaha ja då var dom nästan slutsålda härJag veeetI vår stad visas den dessutom bara i en liten salong om en vill slippa 3D
![]()
Hur har det gått? Fick du några biletterJag veeetI vår stad visas den dessutom bara i en liten salong om en vill slippa 3D
![]()
Hur har det gått? Fick du några biletter![]()
Det kommer att bli mycket tyckande och recenserande här dagen efter premiärenYes box! Fem grabbar och jag blev detDock inte på premiärdagen då det bara fanns tråkiga platser kvar. Så vi går på torsdagen istället (stora utmaningen blir att inte se/höra/läsa något som sabbar under det dygnet).
Det kommer att bli mycket tyckande och recenserande här dagen efter premiären![]()
Min rekommendation gör dig oanträffbar den 16-17Är det ett hot?!
![]()
Min rekommendation gör dig oanträffbar den 16-17. Tex finns det föreställningar som börjar dagtid den 16. Fast vi går på tidig kväll och sedan avnjuter vi en god middag på krogen och disikerar ner filmen
![]()
. Kommer ni att köpa biljetter som släpps när som helst eller väntar ni till nästa år när rushen är över.
Jo den heter nog episode VII. Jag hämtade ut mina biletter igår och på dom står det Star Wars VII : The Force AwakensSåg nya postern som var snyggt komponerad, men VARFÖR heter den inte "episode VII"?! Jag kommer bli dölessen om det inte dyker upp på bioduken.
Måste vara efter, eftersom den har VII i ordningen. 1-VI har ju redan varit och VIII kommer 2017Vad ska den handla om? utspelar den sig före eller efter de filmer som finns?
okej, tack!Måste vara efter, eftersom den har VII i ordningen. 1-VI har ju redan varit och VIII kommer 2017
Vad ska den handla om? utspelar den sig före eller efter de filmer som finns?
Då är ni bra pålästa till premiärenVi har laddat upp med att se episod IV-VI på två dagar![]()