STAR WARS The Force Awakens

Min sambo vägrar vakna så jag vet inte hur många biljetter vi behöver (eftersom han pratat med ett okänt antal kompisar som vi ska gå med) :arghh:

Jag veeet :nailbiting: I vår stad visas den dessutom bara i en liten salong om en vill slippa 3D :banghead:
Jaha ja då var dom nästan slutsålda här :rofl:. Tur man var vaken tidigt idag så man fick sin del av kakan :d. Vad jag har längtat till en Star Wars. Nu har man nått att se fram emot :banana:

I USA och Storbritanien har det tydligen varit biljettkaos och många sajter hade problem och en del kraschade. Då sa man, ha tålamod med oss medan vi tillkallar Kraften. :rofl::rofl::rofl:.........den var bra :D:angel:

Yes box! Fem grabbar och jag blev det :D Dock inte på premiärdagen då det bara fanns tråkiga platser kvar. Så vi går på torsdagen istället (stora utmaningen blir att inte se/höra/läsa något som sabbar under det dygnet).
Det kommer att bli mycket tyckande och recenserande här dagen efter premiären ;)

Min rekommendation gör dig oanträffbar den 16-17;). Tex finns det föreställningar som börjar dagtid den 16. Fast vi går på tidig kväll och sedan avnjuter vi en god middag på krogen och disikerar ner filmen :up:

Ja, jag lobbade för visningen vid 15 på premiärdagen (där fanns fortfarande massa bra platser), men de andra ville inte ta ledigt... Så vi går kl. 21 på torsdag, vilket gör att jag ändå måste ta ledigt fredagen efter (eller riskera att köra ihjäl nån på jobbet).

Såg nya postern som var snyggt komponerad, men VARFÖR heter den inte "episode VII"?! Jag kommer bli dölessen om det inte dyker upp på bioduken.
Jo den heter nog episode VII. Jag hämtade ut mina biletter igår och på dom står det Star Wars VII : The Force Awakens :D

Vad ska den handla om? utspelar den sig före eller efter de filmer som finns?

Vi har laddat upp med att se episod IV-VI på två dagar :up:
Då är ni bra pålästa till premiären ;). Snart bara en vecka kvar :bump:. Verkar bli en super film. Såg en bild på DV och han ser läskigare ut nu än då :nailbiting:. Ska bli intressant att se hur man plockar upp DV igen. Grabben slog ju ihjäl honom och tog bort ansiktsmasken eller var det tvärt om

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka