STAR WARS The Force Awakens

Det rann ett par tårar på kinderna vid sluttexterna, jag skyllde det på gravidhormoner men det var nog snarare den stora nörden i mig som hade lyckorus!
Vilket oerhört kärt återseende det var :love::love:

Haha, jag var mer tårögd över introt!

Min upplevelse förstördes tyvärr av att jag är halvdöv efter min första öroninflammation på 30 år, men det var verkligen roligt att se de gamla rävarna. Även de nya verkar väldigt starka i sina roller. Tror jag ser ännu mer fram emot nästa film än denna faktiskt.

Helt jävla fantastisk!!
Håller med. Vilken jävla superfilm det var. Man fick ducka många ggr när rymdskeppen flög framför näsan på en :rofl:. Å så fick man glassplitter över sig i salongen :rofl:. Helt magiskt. Å vikka explosioner sen :bump:. Det var action från början till slut. Inte många minuter som man fick hämta andan.

Min upplevelse förstördes tyvärr av att jag är halvdöv efter min första öroninflammation på 30 år, men det var verkligen roligt att se de gamla rävarna. Även de nya verkar väldigt starka i sina roller. Tror jag ser ännu mer fram emot nästa film än denna faktiskt.

När introt började och hela salongen på 500 pers applåderade av lycka så var tårarna inte långt borta kan jag säga :D men jag lyckades hålla inne på dom ett tag till!

Jäkla öroninflammation till att ha dålig tajming, du får helt enkelt se om den igen när öronen känns bättre! Det är knappast en dålig sak ;)

@fryckan eller hur?! Jag älskar att de lyckats göra BB-8 precis lika charmig och söt som R2 alltid varit! Gillade alla nya karaktärer faktiskt, det fanns inte en enda jag störde mig på och det är ovanligt för att vara mig :angel:

Längtar så in i bomben efter nästa nu bara!
Hinner se episode 7 många gånger tills dess :love:

Man rös till när Han Solo klev in i handlingen och även när prinsessan Leila gjorde entre. Förresten vilket slut Han Solo fick :eek:

När introt började och hela salongen på 500 pers applåderade av lycka så var tårarna inte långt borta kan jag säga :D men jag lyckades hålla inne på dom ett tag till!

Jäkla öroninflammation till att ha dålig tajming, du får helt enkelt se om den igen när öronen känns bättre! Det är knappast en dålig sak ;)

@fryckan eller hur?! Jag älskar att de lyckats göra BB-8 precis lika charmig och söt som R2 alltid varit! Gillade alla nya karaktärer faktiskt, det fanns inte en enda jag störde mig på och det är ovanligt för att vara mig :angel:

Längtar så in i bomben efter nästa nu bara!
Hinner se episode 7 många gånger tills dess :love:
Hos oss var det så att Darth Vader stod och delade ut glasögonen innan man gick in i salongen. När sedan reklamfilmen var slut så kom Darth Vader upp på scen och höll ett tal till publikum. Sedan rullade filmen igång på sevanligt Star Wars maneer med texrullningen lutande bakåt :love:

Hos oss var det så att Darth Vader stod och delade ut glasögonen innan man gick in i salongen. När sedan reklamfilmen var slut så kom Darth Vader upp på scen och höll ett tal till publikum. Sedan rullade filmen igång på sevanligt Star Wars maneer med texrullningen lutande bakåt :love:

Minsann? Inte dåligt. Vi hade oss celebert besök av självaste R2-D2 som rullade runt och pratade glatt med folk, väldigt charmigt faktiskt :love:

Minsann? Inte dåligt. Vi hade oss celebert besök av självaste R2-D2 som rullade runt och pratade glatt med folk, väldigt charmigt faktiskt :love:
Då har man alltså haft lite utöver det vanliga på biograferna runt om i landet. Mycket bra :love:. Hur var det hos er andra då.?

Jag undrar ja om Darth Vader kommer att uppstå i nästa film:nailbiting:. Man fick ju ialla fall se skallen på honom som stod på bordet :up:

Men alltså, jag hatar er alla som redan sett den, innan jag har en chans :rage: jag vill seeeeee. På en riktig biograf med popcorn och läsk och publik.

På vår bio verkar det ha varit aktiviteter under dagen / folk som klätt upp sig men nu på sista visningen var det dåligt, någon enstaka med Star Wars-tröja typ.

Men nu kan jag säga att min SW-oskuld är tagen ;) Har alltid trott att filmerna har varit ganska långdragna och "tråkiga" och inte alls med så mycket humor men jag skrattade mig igenom större delen av filmen. Jag har ju absolut ingenting att jämföra med, men jag älskade filmen! Är helt förälskad i BB-8 och ser redan nu fram emot att plöja igenom de resterande 6 filmerna jag har att se :)

Men alltså, jag hatar er alla som redan sett den, innan jag har en chans :rage: jag vill seeeeee. På en riktig biograf med popcorn och läsk och publik.
:rofl:. Ja så går det när man inte håller sig framme i tid och bokar upp världspremiär biljetter :p. Men den som väntar på nått gått....;). Men jag måste säga, hur kan folk sätta i sig så mycket popcorn på typ 2 timmar. Dom köper ju hinkar fyllda upp till bredden :eek:

På vår bio verkar det ha varit aktiviteter under dagen / folk som klätt upp sig men nu på sista visningen var det dåligt, någon enstaka med Star Wars-tröja typ.

Men nu kan jag säga att min SW-oskuld är tagen ;) Har alltid trott att filmerna har varit ganska långdragna och "tråkiga" och inte alls med så mycket humor men jag skrattade mig igenom större delen av filmen. Jag har ju absolut ingenting att jämföra med, men jag älskade filmen! Är helt förälskad i BB-8 och ser redan nu fram emot att plöja igenom de resterande 6 filmerna jag har att se :)
Den där scenen med BB-8 och Finn är ju helt underbar. Dom befinnervsig i ett prikärt och stressigt läge och Finn gör tummen upp. BB-8 gör likadant och skjuter ut en ciggtändare med brinnande låga :rofl::rofl::rofl:

Visst jag gillade de gamla filmerna, men är väl inte sådär jättetaggad att gå och se den nya filmen. Avvaktar nog lite och ser vad folk tycker, sen kanske jag kommer gå och se den på bio eller så väntar jag tills den finns på DVD.
Att se den på DVD hemma kommer inte att göra filmen rättvis. Måste ses på stora duken i 3D. Det är så mycket fantastiska effekter som upplevs. Bara en sån scen som när det stora läskiga rymdskeppet sakta glider ut ur filmduket och parkerar spetsen på rymdskeppet mitt framför nästippen på en så man håller på att skita på sig :rofl::love:

Den var riktigt bra! Hade allt! :love: I min salong blev det jubel och applåder nästan varje gång en "gammal" karaktär dök upp i filmen, typ Millenium Falcon.
Årets film väl :up:. Då väntar vi på nästa STAR WARS . VILL SE NUUUU:bump:. Då är det väl dax för Luke Skywalker att träda in :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka