Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska vara DVJag är mest taggad på premiärvisningen pga förhoppningar om folk som är utklädda!
I morrn är det äntligen dax för STAR WARS . Som jag har längtat. Först avnjuter vi ett äkta svenskt julbord och sedan bär det av mot biografen där det kommer att vara proppfullt . Jag skriver en recension här imorn kväll om jag orkarVisst jag gillade de gamla filmerna, men är väl inte sådär jättetaggad att gå och se den nya filmen. Avvaktar nog lite och ser vad folk tycker, sen kanske jag kommer gå och se den på bio eller så väntar jag tills den finns på DVD.
Jag bryr mig egentligen inte så mycket om Star Wars. Jag har försökt se de första filmerna men det var inte i min smak. Men nu har mitt jobb bokat en bio i morgon under arbetstid så jag får hoppas jag inte somnar
Det håller jag hårt i, spelbranschen är bra Tror vi ska se den 14:45.Ge mig ditt jobb!
Gör du så, jag lär nog inte se den förrän jag vet att den är värd att se, snål som jag är i dessa tider.I morrn är det äntligen dax för STAR WARS . Som jag har längtat. Först avnjuter vi ett äkta svenskt julbord och sedan bär det av mot biografen där det kommer att vara proppfullt . Jag skriver en recension här imorn kväll om jag orkar
Jag tycker du kan gå ändå. Det kommer att vara värt mödan.Köpte biljetter när de släppte på fler biografer i Stockholm. Två biljetter till kl.10 på morgonen den 16:e.
Nu har jag förstås åkt på en riktigt elak förkylning (influensan?) , så min arbetskollega får gå själv i morgon bitti medan jag ligger hemma och snorar i sängen. Det är synd om mig.
Ingen risk du somnar. Det kommer att vara fart o fläkt o massa explosioner i 3DJag bryr mig egentligen inte så mycket om Star Wars. Jag har försökt se de första filmerna men det var inte i min smak. Men nu har mitt jobb bokat en bio i morgon under arbetstid så jag får hoppas jag inte somnar
Hur är filmen är den braVi kommer gå på den första visningen kl 10 i Malmö. Lillebror vägrade allt annat än Royal så det fick bli så blir en lunch i Malmö efteråt med förmodligen noll tysta sekunder, vi är star wars-nördar hela gänget.
inte en dag går utan att stöta på reklam för filmen.... och jag verkar vara den enda som inte jublar :P
Hur är filmen är den bra