star wars schabloner

Z

zole

Håller på att göra om sonens rum och nu vill han ha schabloner av nån av star wars figurerna, Finns det att få tag på sånt, jag som aldrig ens sett en star wars film vet inte riktigt hur star wars figurer el vad man nu kallar dom ser ut.

Tacksam för svar.

Sv: star wars schabloner

Föreslår att du tittar på filmerna, dom är ju ungefär kult :D
Sen vet jag inte om det finns några schabloner att måla i men kanske wall-stickers?

Tack för länken, men inga tapeter blir det, det är satt väv och målat i den färg han ville ha dock blev det väldigt mörkt så schabloner i ljusare färg skulle nog ljusa upp det lite.

Mitt förslag är att du googlar efter en bra bild att göra en schablon av, köper en skalpell och gör egna schabloner. Jag har använt plastmappar som material, den plasten är lagom tjock och hyfsat stadig.

Det bästa sättet är nog att googla upp en bild som någon sa och sedan försöka få tag på en hederlig gammal overheadapparat eller liknande för att kunna projicera upp bilden på väggen för att måla av.. Då Starwars figurer ofta är ganska detaljerade så tror jag man behöver göra såhär, med schabloner får man ju nästan bara konturer!

Då kommer jag med en tredje variant. Googla fram en bra bild. Få tag i en digital projektor. Kanske någon vän som har en eller kanske kan låna en från jobbet. Projicera upp bilden på väggen och rita av.

Tack alla för svar, en oh apparat verkar jag kunna få tag i iallafall. sonen håller på att vara otålig, rummet är målat och golvet lagt. Garderober och schabloner återstår :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 250
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 641
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 877
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 221
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar