Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla för jättebra tips! Har inte tänkt köpa så nytt så det blir en thule. Alla verkar nöjda med sina släp Inga nackdelar?
Jo mitt Kylinge släp har ett alldeles för högt kultryck, antagligen redan från fabrik så jag ska flytta fram axeln men det är inte så knepigt då axeln bara är fastbultad och inte svetsad som jag först trodde
Enda negativa om mitt Kylinge iaf
KL
Min erfarenhet av Kylinge är att de är rymliga, stadiga släp i bra kvalitet.
nackdelen tycker jag är mellan pålen med den lilla fåniga splilt avdelaren som de envisas med.
Hmm... om det är för högt kultryck och man har en framhjulsdriven bil+ lite snöslask då blir det nog inge bra om det är lite uppförsbacke känns det som Har du haft problem med framkomligheten? Eller beter sig ekipaget konstigt?
Är inte säker att jag förstår vad du menar, men är det alltså stången som går från golv upp till taket ''mitt i'' mellanväggen?? Så att mellanväggen svänger en bit bak i från och inte direkt fram från frambommen? Svårt att förklara...
Men om det är den så är väl det för att kunna vika främre mellanväggen för att kunna fronturlasta. Blir ju svårt om den inte går att vika. Eller pratar vi om olika saker?