Stanna eller stanna inte?

Status
Stängd för vidare inlägg.

belladonnas

Trådstartare
Läste i en annan tråd här på hästmänniska. Och då var det en som skrev att h*n alltid stannar vid möte av häst. Men då till frågan jag har, eller fråga men fundering.
Många i mitt stall tycker det är jobbigt när bilisterna stannar, och att de flesta hästar blir mer nervösa eftersom man måste se "monstret" längre tid pga av att den står still.

Vad tycker ni?
ska den stanna helt eller köra i normal fart/lite saktare förbi. Alltså ej i typ 120 förbi.

Sv: Stanna eller stanna inte?

Finns flera trådar i ämnet så använd sökfunktionen så hittar du dom

mvh
moderator
mysko

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 908
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 643
Senast: Kjerulfia
·
Hästmänniskan Tråd för allmän diskussion samt en fråga. Den här hösten har man kunnat läsa om trafikolycka efter trafikolycka där hästar och ryttare...
2
Svar
26
· Visningar
3 247
Senast: Kristall10
·
Hästvård ❌ De är en människa i mitt stall som har en nordsvensk som är !!!27!!! År. Veterinären har rekommenderat att ta bort hästen INNAN...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 006

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat