Stänga av notiser i telefonen

Problematisk

Trådstartare
Jag är förmodligen den mest otekniska personen som finns, helt klart den mest otekniska under 30 iallafall :o Jag har därför INGEN ANING om hur man stänger av notiser i telefonen. Kan nån hjälpa mig och förklara?
Det är instagram, facebook och messenger jag behöver hjälp med :crazy:
 
Vet inte vilken telefon du har, men generellt finns det under inställningar :) På iPhone heter det sen Notiser och där väljer du hur du vill ha det för respektive app.

För längesen jag hade annat märke så där kan nog någon annan hjälpa bättre!
 
Vet inte vilken telefon du har, men generellt finns det under inställningar :) På iPhone heter det sen Notiser och där väljer du hur du vill ha det för respektive app.

För längesen jag hade annat märke så där kan nog någon annan hjälpa bättre!

Tack! Då ska jag leta under inställningar.
Jag har en halvgammal Huawei, om nån vet mer exakt hur det är på dem så får ni gärna berätta :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
L
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 562
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 082
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 622
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp