Stamtavla på internet!

Minerva

Trådstartare
Ni som skriver era djur stamtavlor på internet.. hur gör ni?
Använder ni nå mallar eller nått? Jag håller på å hjälper en kompis med hennes hemsida.. och jag ska lägga ut hundarnas stamtavlor på internet.. Vet bara inte hur jag ska göra :p
kan ni hjälpa mig?! :)

Sv: Stamtavla på internet!

Jag kan skicka exempel på hur jag gjorde åt en viss person här på buke som ska skaffa hemsida ;) Du får skicka pm med din riktiga e mail bara så skickar jag mitt exempel..Ska bara fråga om jag får först:angel:

Ni som skriver era djur stamtavlor på internet.. hur gör ni?
Använder ni nå mallar eller nått? Jag håller på å hjälper en kompis med hennes hemsida.. och jag ska lägga ut hundarnas stamtavlor på internet.. Vet bara inte hur jag ska göra :p
kan ni hjälpa mig?! :)

Jag använder mallar från Front page.

pm:a mig din mailadress så kan jag maila över en mall till dig.

Enklast är att prt scr stamtavlan från avelsdata :p

Jo, fast då blir väl allt SKK-grönt? Eller? Och går det att skriva in mer info i rutorna efteråt? :confused:

Men det är ju ett enkelt och smidigt sätt, man slipper huvudbry med rutor hit och dit. :D

Stamtavlan i avelsdata är vit..

Inte huddatas stamtavla alltså, som ju är grön

Jag gör tabellen och stoppar in hundarnas uppgifter för hand i ren HTML.

(Ja, jag är anal. ;))

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 114
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
1 890
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
915
Senast: Rumpnissen
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka