Stambok för lipizzanare!

myfairlady91

Trådstartare
Var kan man få tag på en stambok för lipizzanare!?! Kan den finnas på biblioteket kanske!?! Jag försöker att hitta pappan till min ena häst nämligen.. Men det verkar helt lönlöst.. Är det någon här som kanske har en stambok, har ni lust att kika i den i så fall!?! Hingsten ifråga heter Neapolitano Bach..

Jag har Band I för Sverige (vet ej om det kommit ut fler?) och där finns inte Neapoletano Bach med. Kontakta Svenska Lipizzanerförbundet och hör om de kan hjälpa dig!

Ah! Kollade bara innehållsförteckningen över stambokförda hingstar!

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
392
Senast: co-SMAD4
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 949
Senast: Cattis_E
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka