Sv: Stalosan

torrdesinfektionsmedel till alla typer av stallar, man bör tänka på att strö ut det försiktigt, för det är i pulverform som dammar upp... detta medel använder du för kvarka men även bara för att hålla nere bakteriehallten i stallet!! ännu en gång, akta så du inte andas in det!

In horse stables Stalosan ® F should be spread, at least once a week, all over the floor and onto wet and damp areas and along the edges. Stalosan ® F is effective against the micro organisms that cause disease against thrush, mud fever and respiratory disorders. Stalosan ® F also reduces high ammonia levels in stables and reduces the number of fly larvae.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Undrar vad ni andra har för erfarenheter av muskelbristningar på hästar? Min har fått en muskelbristning i ett bakben, tyvärr samma...
Svar
5
· Visningar
453
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Undrar över skillnaderna mellan "originalet" Equiband och de billigare varianterna som Catago. Verkar fylla samma funktion men det...
Svar
1
· Visningar
261
Senast: Kristall10
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Sirap
·
Hästvård Bombas just nu av reklam för detta nya (dyra) tillskott. Ni är så många här som kan läsa innehållsförteckningen bättre än mig och jag...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
13 711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Spraymopp
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat