Stallet mittemot Drottningholms slott

Gabbi

Trådstartare
Är det någon som vet varför det har stängt? Det ligger ju så bra och fint och det var mycket hästar där för bara några år sedan och nu står det helt tomt med igenväxta hagar. Jag cyklar förbi ofta och funderar alltid över det då.
 
Åh, vad skönt att höra, jag trodde det var på väg åt andra hållet eftersom det står öde och det kändes så orimligt med det fantastiska läget mm.
 
Åh, vad skönt att höra, jag trodde det var på väg åt andra hållet eftersom det står öde och det kändes så orimligt med det fantastiska läget mm.

Ja när de hyfsade till hagarna så blev det bra. Mina första medryttarponnyer var uppstallade där, har ridit många rundor i det gamla, pyttelilla ridhuset :D Skitenkelt att ta sig till med buss osv.
 

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 183
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Ananazen
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 928
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 081

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp