Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hittade detta "Om du en gång börjat bandagera hästen måste du i allmänhet fortsätta, annars svullnar benet. Därför ska man inte bandagera om det inte behövs, dvs om hästen inte visar några tecken på svullnad."
och så undrar jag varför man ska ha det, varför man itne kan vara utan
Jag har dem och tycker att de är väldigt bra. Det som sitter innerst mot hästbenet går att ta bort (sitter fast med kardborre) så det är lätt att tvätta. Enda negativa är att jag tycker att de hade kunnat vara lite mer formsydda där de går ner över karleden.
Det är väldigt smidigt och tidsbesparande. Spec när farsan ska ta in/ut hästarna för han lindar så att allt hamnar på mitten
de ser ju smidiga ut.
de ser ut precis som veredus men kostar väl några hundringar mindre och vem säger nej till det?
fast själv lindar jag hellre än har skydd, har inte riktigt kommit fram till varför men så är det!
Tar hellre O lindar på gamla hedliga viset.
Dom där ser jöh nästan ut som transportskydd Elr liknande Mn smidigt om man inte kan/hinner själv Elr det inte är en själv som läpper ut hästen.