Ställa ut triangelmärkt ponny?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare GaurdianAngel
  • Startdatum Startdatum
G

GaurdianAngel

Vet inte om frågan hamnade på rätt forum, men jag testar.

Ja som rubriken avslöjar. Är det tillåtet?

Sv: Ställa ut triangelmärkt ponny?

Jag vet inte, men har svårt att tänka mig att någon skulle opponera sig emot en triangelmärkt ponny på utställning.
Möjligen kan man få en del frågor (av andra utställare) om varför den är märkt, men det borde absolut vara tillåtet!

Det syns inte att han är märkt, så frågor från publik och andra utställare slipper jag nog. :)

Vore kul att att komma ut på en och annan utställning, så han får vara med på lite fler aktiviteter.

Ta kontakt med rasföreningen din ponny kan tillhöra dom borde veta!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik En ridskola tänker börja använda en triangelmärkt häst i verksamheten. Detta mot att hästägaren får gratis uppställning. Vad jag vet är...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 549
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 170
Senast: linnsan
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London