Stålhätteskor!

Mountin Horse! De mest underbara ridskor jag någonsin satt fötterna i, var bara sååå tvungen att köpa stövlarna oxå... :D Har haft mina skor i ca 3 år, i ur och skur, varje dag. Och de har hållt kanon. Tills nu, har varit väldigt dålig med att smörja in dem, ok, ska jaga vara ärlig så har jag inte smörjt alls.. :o Så nu har de spruckit lite i ena sidan. Men jag får väl skylla mig själv. Snart är det jag som styr kosan mot hästaffären och köper mig ett par till... :banana:

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
707
Senast: fio
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
772
Senast: Lisen82
·
Utrustning Är det någon som vet vad hjälpmedlet heter som man kan sätta på släpets kulhandske (eller ev att man sätter det någon annanstans i...
Svar
4
· Visningar
227
Senast: Kristall10
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka