Stålhätteskor!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare little_blondie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 915
Mountin Horse! De mest underbara ridskor jag någonsin satt fötterna i, var bara sååå tvungen att köpa stövlarna oxå... :D Har haft mina skor i ca 3 år, i ur och skur, varje dag. Och de har hållt kanon. Tills nu, har varit väldigt dålig med att smörja in dem, ok, ska jaga vara ärlig så har jag inte smörjt alls.. :o Så nu har de spruckit lite i ena sidan. Men jag får väl skylla mig själv. Snart är det jag som styr kosan mot hästaffären och köper mig ett par till... :banana:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: fio
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 823
Senast: Silje
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus