staketträning

C

cosmopolitan

Tjooo:) ska för första gången ut på staketträning med min häst. Dock undrar jag om någon vet om man typ behöver vita eller ljusa ridbyxor eller är det bara på riktiga tävlingar man behöver det? ha det bra alla :banana:

Sv: staketträning

Jag tävlar klubbtävlingar med gul-beige-grönrutiga :) och det går bra.. så du kan nog ha lite vad du vill så länge det ser "helt och rent" ut...

Sv: staketträning

Man behöver inte det längre. Man kan ha svarta ridbyxor med rosa prickar o blå/orange randig kavaj om man vill! Även om jag inte skulle rekomdera det...

Liknande trådar

Mat Jag ska göra efterrätt till nyår. Nyårsvärden äter främst veganskt så därav behöver det vara en animaliefri efterrätt. Vad skulle man...
2
Svar
25
· Visningar
623
Senast: BornAgain
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
670
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka