Stående digital klocka med flera USB uttag?

MidnightSoul

Trådstartare
Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden.

Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera USB uttag, har hittat med 2 USB uttag men skulle helst vilja ha med 3-4 st.

Någon som är duktig på att hitta kanske kan hjälpa mig. Jag suger på att googla.

Den ska ha strömförsörjning och inte drivas av enbart batterier.

Tack på förhand.

Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden.

Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera USB uttag, har hittat med 2 USB uttag men skulle helst vilja ha med 3-4 st.

Någon som är duktig på att hitta kanske kan hjälpa mig. Jag suger på att googla.

Den ska ha strömförsörjning och inte drivas av enbart batterier.

Tack på förhand.

https://www.kjell.com/se/produkter/...5-gbs-hubb-med-stromforsorjning-4-vags-p65892

Det finns säker andra. Googla på usb hub strömförsörjning.

Fast det är knappast en digital klocka :angel:
Varför inte använda en strömförande ubs hub till en digital usb klocka?

Alt stoppa in en usb port som är strömförande i en av usb portarna i hubben?

Något sånt här

1731162942277.webp

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 166
Senast: lundsbo
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 364
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 033
Senast: Åsa A
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Hemlösa hundar ökar
  • Täcke...

Hästrelaterat