Stackars Anne

Sv: Stackars Anne

Ja kanske det men det nya stallet hade bara typ 3 boxar och det som brann ner hade delen där man sov men hoppas det blir uppbyggt och det var ju tur att inga hästar kom till skada;)

Ja kanske det men det nya stallet hade bara 3 boxar och det som brann ner hade delen där lägerdeltagarna sov men får väl hoppas att det blir uppbyggt till våren/sommarn och det viktiga va ju att ingen kom till skada;)

läskigt detta! man blir väldigt rädd att nån sånnt här ska hända, speciellt eftersom att min polle står i ett "öde"stall ute i skogen där det inte finns något boningshus bredvid. tänk om det skulle börja brinna! :O då skulle ingen märka det förräns på morgonen... då det redan skulle vara försent.

Liknande trådar

Katthälsa Mina tre huskatter och jag ska förhoppningsvis på nya äventyr tillsammans, då jag kommit in på en utbildning i England till hösten. Igår...
Svar
16
· Visningar
5 574
Senast: Millz
·
Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig...
2
Svar
23
· Visningar
3 794
Senast: tanten
·
Fälttävlan :( Vad tragiskt http://www.horseandhound.co.uk/competitionnews/article.php?aid=257314...
Svar
13
· Visningar
1 617
Senast: annah0j
·
Fälttävlan om de olika grenarna :mad: Nu kan man läsa på Tidningen Ridsports första sida...
2
Svar
29
· Visningar
2 750
Senast: Bettibets
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar