Vill bara belysa de olika sätt att skriva

Sv: Vill bara belysa de olika sätt att skriva

Och jag svarade såhär på det inläggen.

Ska bli kul och se om de vågar publicera det :D

Kan tillägga att tidningen censurerar friskt. Har nu skrivit 3 inlägg men inget har passat dem i smaken. :angel:
(Notera att de är skrivna från olika datorer etc så de vet inte att det är samma avsändare)

...och nu är visst debatten stängd :grin:

Och jag svarade såhär på det inläggen.

>Redaktionen.

Jo jag tycker att bara rubriken är att vinkla. Men det är min egen åsikt!

jag som inte håller på med hoppning har inte den blekaste aning om vem hopphästen är och ändå går man ut med hästens namn och att det är en stor förlust.

Detta gjorde du inte i din artikel utan där belyste man att en häst hade dött efter terrängen!

Varför inte använda samma typ av rubriker??? Passion är minst lika känd i fälttävlansvärlden som Testarossa är för hoppvärlden!!

Tycker att artiklarna är helt olika skrivna. Ovanstående artikel tycker jag är en bra artikel den om Passion handlade bara om skadan/olyckan och dödsfallet!

Ska bli kul och se om de vågar publicera det :D

Fast det finns ju en bild på Passion i den artikeln, och namn på både ryttare och häst finns med.

*kl*
Det jag isf reagerade mer på är att artikeln om hopphästen skrevs med mer hjärta, medan Passion blev lite mer "ännu en häst som dött i fälttävlan". Det är lite tråkigt.

Fast det finns ju en bild på Passion i den artikeln, och namn på både ryttare och häst finns med.

*kl*
Det jag isf reagerade mer på är att artikeln om hopphästen skrevs med mer hjärta, medan Passion blev lite mer "ännu en häst som dött i fälttävlan". Det är lite tråkigt.

Det jag menade med mitt inlägg är just det du skriver i den mening jag fetmarkerat

Jag skrev dessutom RUBRIKEN ;) Att man där väljer att skriva ut hästens namn istället för att skriva att "Häst dog vid hopptävling" tex

...och nu är visst debatten stängd :grin:

Var står det? Sista inlägget är gjort efter ditt inlägg här (08.38) så det kanske går ändå?
Någon som vet varför inläggen censureras så länge det inte är personangrepp?

Var står det? Sista inlägget är gjort efter ditt inlägg här (08.38) så det kanske går ändå?
Någon som vet varför inläggen censureras så länge det inte är personangrepp?

Det räknas som personangrepp om man inte håller med journalisten :grin: Den journalisten skriver rätt mkt sakfel och påpekar man det så blir det censurerat direkt :angel:

Jag skrev där och ställde endast frågan, varför dom inte skrev ut allt i debatten utan endast valde ut vissa svar? (kan man ju iof förstå)
Kom ett automatiskt svar att debatten var stängd :grin:

Fick efter några minuter detta mail.

Hej!
Vi publicerar aldrig inlägg som innebär angrepp eller utpekanden av enskilda personer. Debatten är till för diskussioner kring ämnen som vi skrivit om inte att hänga ut enskilda personer. De inlägg som rör artiklarna om Testarossa respektive Passion och där det görs angrepp och riktas anklagelser mot skribenterna vidarebefordras till respektive skribent.
De två journalister som skrivit de aktuella artiklarna är båda mycket duktiga och har erfarenhet i yrket och vi har de allra största förtroende för dem båda.

Med vänliga hälsningar
Annika Grundberg, webbredaktör
webbred@tidningenridsport.se

Men den var tydligen inte stängd utan man valde att ta in ytterligare ett vinklat svar, efter att man sagt att debatten var stängd. Hmmm...debatt ja eller någon form av monolog öhh..

Jaja, så kan det vara ibland :grin:

Jag skrev där och ställde endast frågan, varför dom inte skrev ut allt i debatten utan endast valde ut vissa svar? (kan man ju iof förstå)
Kom ett automatiskt svar att debatten var stängd :grin:

Fick efter några minuter detta mail.

Hej!
Vi publicerar aldrig inlägg som innebär angrepp eller utpekanden av enskilda personer. Debatten är till för diskussioner kring ämnen som vi skrivit om inte att hänga ut enskilda personer. De inlägg som rör artiklarna om Testarossa respektive Passion och där det görs angrepp och riktas anklagelser mot skribenterna vidarebefordras till respektive skribent.
De två journalister som skrivit de aktuella artiklarna är båda mycket duktiga och har erfarenhet i yrket och vi har de allra största förtroende för dem båda.

Med vänliga hälsningar
Annika Grundberg, webbredaktör
webbred@tidningenridsport.se

Men den var tydligen inte stängd utan man valde att ta in ytterligare ett vinklat svar, efter att man sagt att debatten var stängd. Hmmm...debatt ja eller någon form av monolog öhh..

Jaja, så kan det vara ibland :grin:

Ja så kan det vara ibland. Vem tror att vi inte har censur :eek:

Märkligt att de kan stänga en debattsida så där...:eek: (speciellt när man tagit ett inlägg efter)

Den andra artikeln är i alla fall inte stängd (den om Passion) trots en massa hätska och osakliga påhopp :confused:

Får se när dom stänger den med tanke på hur inläggen där har svängt :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Trots ett nedslag i söndagens banhoppning för Tubber Rebel tog Dag Albert ytterligare ett steg framåt i prislistan och...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Den första undersökningen av stoet Passions kropp visade att den plötsliga döden efter terrängprovet på SM för unga ryttare...
Svar
0
· Visningar
1 020
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Fanny Nersing och Rumpy Pumpy (e Old Leighlin) blev de första svenska mästarna i fälttävlan på Strömsholm. Ekipaget vann...
Svar
0
· Visningar
1 168
·
Fälttävlan Vet inte om det skall ligga här men det är ju i fälttävlan som han är känd i, i vart fall för mig. Jag blev otroligt chockad av att...
Svar
8
· Visningar
1 962
Senast: Nice-suprice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka