Sräckfilmer rek. från 11 år

X

x_treme_x

Vi ska senare under hösten ha en spökkväll med ungdomssektionen i stallet, och vi hade tänkt att visa en skräckfilm och ha en spökrunda baserad på filmen. Problemet är att vi måste hitta en lagom läskig film från 11 år. Så om ni har några tips så skriv gärna :D:D:D

Sv: Sräckfilmer rek. från 11 år

Sleepy Hollow? Med Johnny Depp? Det är världens gulligaste hästar med i den också!

Den tror jag med skulle passa bra, men den kansle bli lite för otcäk, om man ör i 11-årsåldern?

Kanske... Jag törs inte titta på den när jag är ensam, men jag är jättepipig vad gäller skräckfilmer, får mardrömmar av ALLT!

A Nightmare Before Christmas då?

det finns ju en spökfilm med eddie murphy(stavas det så?) som e avsedd för barn/ungdomar. den är lagom läskig och är lätt att bygga vidare på.
ska leta upp namnet

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 831
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 499
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 493
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17