SQHA Tävlingsresultat?

A

AnuM

Finns de någan annan plats än SQHA's hemsida för SQHA tävlingsresultat? Jag är specifielt intresserad av de Nationals tävling resultat tävlat i Grevagården i 2-4 av Augusti.

Mia! Om du läsar det här, skicka mig e-mail hur det gick. Jag har tappat din e-mail address någonstans...:o

Sv: SQHA Tävlingsresultat?

SQHA brukar vara vääldigt sega med att lägga upp resultat. De kommer säkert finnas där snart ändå, ibland lägger tidningar typ Stallmagasinet upp resultat på deras hemsidor.

Sv: SQHA Tävlingsresultat?

Tack så mycket för tipsen! Jag hittade vad jag sökte efter från Stallmagazinet's nyheter :idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 068
T
Hästmänniskan De senaste veckorna har jag kartlagt vilka av Sveriges ridföreningar som använder sig av krypterad dataöverföring (TLS, även känt som...
Svar
14
· Visningar
1 845
Senast: Stereo
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 119
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar