Sqha harvest festival 2008

D

docskingcalibar

Hej alla!
Jag har hört rykten om att Harvest skall gå på Bökeberg i år.
Men jag kan meddela att det gör den INTE!!!!
Den kommer att gå på Grevagården som vanligt!

Vilka skall dit (snarare hit för mig)?

/Emmi

Sv: Sqha harvest festival 2008

kl

Jag kommer, om det inte krockar med när min nya häst kommer från Usa.. Risken finns, då han åker till Nedpoint för karantän i slutet av månaden.

Vikken tur ,va inte glad när ryktena gick på nationals helgen precis när jag kommit igång o tävla oxå. Har för långt o åka,blir en ca 100 mil enkel resa....

Jag hoppas verkligen att kan kan komma och titta, nån häst har jag ju inte kvar att tävla. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.Hoppas jag.

Jag hoppas verkligen att kan kan komma och titta, nån häst har jag ju inte kvar att tävla. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.Hoppas jag.

Har du sålt alla dina ridbara hästar? Criollon och quartern?

synd :p hade velat se man inte en skans att jag kommer ha råd att ta mig till Greva :(

Jag kommer också!!!!:banana: /Kanske) Men vi ses på clinicen i Falköpings ridhus 27 september eller???

Du ska va med eller är det din syster??? Kul att han kommer igen tycker jag ... jag ska bara va med på lördagen... han stannar i 14 dagar denna gång med.. så jag har ju möjlighet att träna för honom vilken dag jag vill??

Jag kommer också... vi ses på clinicen i falköpings ridhus den 27 va??Spännande att rida för en amerikanare...

Har varit på läger (clinic) i Stenstorp i helgen... väldigt trevligt och lärorikt....Lakrits gjorde väldiga framsteg med sin Rambo!!!

Du ska va med eller är det din syster??? Kul att han kommer igen tycker jag ... jag ska bara va med på lördagen... han stannar i 14 dagar denna gång med.. så jag har ju möjlighet att träna för honom vilken dag jag vill??

Vi kommer nog rida två pass var. Har ingen häst att låna denna gången ;) Varför ska du inte rida på söndagen?

Liknande trådar

Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 831
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 562
Senast: Freazer
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 364
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka