Spyworn.Win32

diabla

Trådstartare
sen står det infected throug: Mozilla 4.0 och massa saker efteråt.

någon annan stans såg jag att det stod Trojan något. så detär väll dom två virusen som jag har om jag har fattat det rätt?

Vad ska jag göra? kan inte någon vänlig själ guida mig genom detta? PLEASE? jag börjar snart gråta! jag älskar min data och allt på den och vill inte att det ska försvinna.

snälla....??

Sv: Spyworn.Win32

ja jag har Norton som har upptäckt viruset men det är inte uppdateras så jag kan inte ta bort det med norton.

Men sen har jag laddat ner Ad-Aware och det talar om mig för mig att jag har virus, ja men tack för informationen, men vad ska jag göra sen?

Sätt en bock för/kryssa i de objekt du vill ta bort.
Sen kan man antingen välja Quarantine(om man inte är säker på att det är ngt som kanske behövs för ett program t.ex.), eller så klickar man på Next. Då ska det poppa upp en ruta som frågar om du vill ta bort objekten.

...Om jag minns rätt.

ja jag har gjort det men det är fortfarande kvar. eller det står att dom tar bort viruset men sen när jag gör en ny scan, och när jag går in på intenet så få rjag ett meddelande att jag har virus?

Om du öppnar Task Manager, kan du leta upp processen till viruset? Eller ser du någon process med ett ovanligt namn? Jag brukar googla på de jag inte riktigt känner till.
Om du finner en process med konstigt namn, försök avsluta den processen och scanna sedan igenom. Har du testat SpyBot?

Angående Adaware, du får inget meddelande om att det inte gick att ta bort?
Den här artikeln kanske förklarar bättre hur man använder Adaware:
http://www.howard.edu/technology/adaware/

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 467
Senast: Efwa
·
C
Ridning Här kommer artikeln, hoppas det är ok att jag lägger in den? Frågan låg ute så jag avvaktade men fick inget nej, så här kommer den! Håll...
Svar
14
· Visningar
2 247
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka