loveponies

Trådstartare
Hur får man bort det? Har laddat hem diverse spyware removal-program, men den enda som har varit helt gratis är spybot, men den hittade ju inte alla. (Eller, den hittade helt andra än vad det första programmet hittade vid scanning).
En annan hittade helt andra program, men där kräver de att man betalar för att de ska ta bort dem åt en... :mad:

Det går ju inte att gå in och själv ta bort filen heller, för den sägar att filen används och inte går att ta bort. Eller så kan jag inte hitta filen öht.

Hur gör man annars? Finns det någon som kan rekommendera ett bra, GRATIS spyware removal?
 
heh, tänkte precis tipsa om den..
Brukar fungera jättebra..

Vad är det för irriterande verktygsfält du råkat få..
"isearch"?
för isåfall fungerar inte den att ta bort med adaware.. men min pojkvän lyckades få bort den ändå.. du kan ju höra av dig om det skulle vara den!!

/ Karin
 
okej.. tur för dig..

mina pojkvän höll på i typ flera dagar för att få bort den..
fick lov att ladda ner ngt program som kunde ta bort den.. men du hade väl tur :)
 
Ja, först så sa den att det (adaware, alltså) inte gick att ta bort filen, men det sa att man skulle testa att starta om datorn, så kunde programmet ta bort filen på en gång datorn starade. Problemet var ju att så fort programmet startades upp så akriverades filen, och det går ju inte att ta bort filer som används. Men när jag startade om så funkade det!
 
Ett kraftfullare removal-program är "Spybot - Search & Destroy". Den gör jobbet och har även en massa extrafunktioner, gratis är den också.
 
Jag testade den först, men den hittade bara två spywares... :smirk:
Adaware hittade minst 40, och det efter jag hade använt Spybot....
 
Vad konstigt! Spybot har funkat bättre för mig än AdAware, som inte hittat något överhuvudtaget. Undrar om det var någon fel på den!?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 228
Senast: Buongusto
·
Hemmet Via mitt försäkringsbolag fick vi en gratis genomgång av Anticimex kring hur vi kan förebygga inbrott, vattenläckor, brand osv. Vi har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 412
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 386
Senast: Paddington
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 873

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp