• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Trassel_tösen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 814
T

Trassel_tösen

Nu har han spytt ungefär fyra gånger sen vi fick han, för tre veckor sen. Boxerhanne, 12 v.

Vad kan man göra?

/trassel_tös

Valpar kan spy i fall deras magar är helt tomma. Vår Rottis valp spydde mitt i natten eller tidigt på morgonen när han var mindre. Vi började med att ge honom lite majsvälling på kvällen innan sängdags och då slutade han med att spy. Prova er fram vad som passar er hund, råd fråga en veterinär annars i fall det inte upphör. Lycka till med er valp. :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 448
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 519
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 566
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 066
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka