Z
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilden med Aschberg var ju HELT underbar! (Frost på kattforum som photoshopat duktigt? )
Peter: Långhår är också en genetisk mutation, och både rex I och II generna, det verkar mest vara pälslösheten som sticker folk i ögonen.
Nä, nä, det förstår jag. Men man måste ju se hur det är på riktigt också inte bara i teorin. Om inte Sphynxarna har problem med nått så är det väl inte så illa som man vill få det till?
Ska säga att jag har noll koll på rasrelaterade problem hos dom, tycker bara man hör väldigt mycket "Så ska det vara" utan att nån egentligen vet om det är så.
så pudlar som inte fäller sin päls utan måste klippas tillhör samma invaliga grupp som sphynxkatter?Jag har inte lyckats hitta ngn koppling mellan sphynxgenen o allvarlig sjukdom. Men nakenheten i sig är ju något som försämrar kattens överlevnadsmöjligheter, men det är kanske vad folk vill ha (förutom det "fräna" utseendet), en katt som MÅSTE tas om hand om människan, en infantilisering av katten!
PL