Spruta för att släppa ägget

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Skye
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 669

Skye

Trådstartare
Det finns ju en spruta man kan ge så stoet släpper ägget inom 36h. Har dock hört att det ska finnas en där ägget släpper inom 6h någon som vet om det stämmer och vad den heter isf?

Det finns ju en spruta man kan ge så stoet släpper ägget inom 36h. Har dock hört att det ska finnas en där ägget släpper inom 6h någon som vet om det stämmer och vad den heter isf?

Ingen aning om det ska finnas ngn som gör att det släpper ännu fortare men låter osannolikt? Varför skulle man då använda den som tar ca 36h liksom?

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: AbCdE
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 782
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 795
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka