Sprudlande hormoner

Moonchild

Trådstartare
Jag har varit utan preventivmedel i några månader nu och kroppen måste alltså sköta sig själv vilket den inte är så bra på. Nu är det ett tag sen jag senast hade mens eftersom utan p-metod är den super oregelbunden, känt nu i en vecka att den är på väg. Allt som kan hända med kroppen händer.

En sak som verkligen sprudlat upp är min kåthet, inte fysik kåthet utan mer psykisk. Jag lägger inte märke till killar mycket men oj vad jag strirrar! Män som jag aldrig trott jag skulle kunna tända på är jag dötänd på. Jag brukar aldrig lägga märke till hur snygg Tom Cruise är som Maverik i Top Gun men OJ vad snygg han är!

Jag har nog aldrig varit med om att det sprudlar så här mycket inom mig. Jag kan verkligen inte sluta titta på män. Alla är ju döattraktiva!

Är det någon som känner igen sig i detta?
 
Ja, under ägglossning är jag galet kåt. Tror att det kommer att lugna sig lite när kroppen vant sig vid att vara utan hormoner. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 483
Senast: Pratsch
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 749
Senast: Lingon
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
800
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 989
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp