Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neutrogena Norwegian formula.
Spensalva från granngården ( inte helosan utan protect spensalva )Mina nagelband och händer tycker inte om kyla. Nagelbanden spricker, flikar sig och börjar blöda.
Bästa tipsen för att undvika och förbättra situationen?
Jag smörjer flera gånger dagligen med canoderm, värdelöst! Till natten smörjer jag med Nonique intensive
Avd värdelöst vetande.Använd nagelbandsolja + handkräm. Jag får extremt torra och nariga händer + nagelband under vintern och den handkräm som räddar mig är från Apoteket, CCS Vårdande Handcreme heter den. Smörjer in händerna ordentligt inför natten med krämen. Nagelbanden oljar jag in flera gånger om dagen. Och kom ihåg att använda vantar ute i kylan!
Bepanthen.
Använd nagelbandsolja + handkräm. Jag får extremt torra och nariga händer + nagelband under vintern och den handkräm som räddar mig är från Apoteket, CCS Vårdande Handcreme heter den. Smörjer in händerna ordentligt inför natten med krämen. Nagelbanden oljar jag in flera gånger om dagen. Och kom ihåg att använda vantar ute i kylan!
Smörj med mandelolja och sov med vinylhandskar efter att du smörjt in!
Burts bees nagelbandscreme!
Det enda som funkar för mig om jag får hudsprickor på mina fingrar är försvarets hudsalva. Kanske funkar det även på dina nagelband?Mina nagelband och händer tycker inte om kyla. Nagelbanden spricker, flikar sig och börjar blöda.
Bästa tipsen för att undvika och förbättra situationen?
Jag smörjer flera gånger dagligen med canoderm, värdelöst! Till natten smörjer jag med Nonique intensive
Tack för alla tips! Ska inhandla lite olja och testa om det hjälper.
Ska jag klippa bort alla flikar som blivit?