Sportbh för storbystade

Hippocampus

Trådstartare
Har ni något tips och vad använder ni för sportbh som är stabil? Jag har G i bhar från Change och har deras sportbh med men vet inte om jag ska satsa på en ny sådan eller köpa annat som kanske är mer stabilare. Det hoppar ju bara runt på en och i vissa fall gör det ju dessutom ont på mig så jag inte alls kan träna…
 
Jag köpte shefit och det är det bästa jag någonsin haft. Eftersom man kan dra åt både runt mitten och på axlarna så rör dom sig inte alls nästan. Nackdelen är att man måste beställa från USA och det blir lite dyrare (tror jag betalde runt en tusenlapp men då var min bh på rea)
https://shefit.com/
 
Panache sport-bh tycker jag är helt underbar. Finns både med och utan bygel. Använder mina till både vardag och sport.
 
Jag köpte shefit och det är det bästa jag någonsin haft. Eftersom man kan dra åt både runt mitten och på axlarna så rör dom sig inte alls nästan. Nackdelen är att man måste beställa från USA och det blir lite dyrare (tror jag betalde runt en tusenlapp men då var min bh på rea)
https://shefit.com/

Jag har också shefit, efter att tidigare använd shock absorber.

Shefit är otroligt justerbar och håller allt otroligt bra på plats - men största fördelen jmf med shock absorber är att de är mycket snyggare- jag tränar ibland i bara sportBH, så det känns mer kul om de är lite snyggare.

Jag har också en Panache, men tycker inte alls den ger samma.stöd. Använder den till pilates och styrketräning, men inte löpning
 
Jag har också shefit, efter att tidigare använd shock absorber.

Shefit är otroligt justerbar och håller allt otroligt bra på plats - men största fördelen jmf med shock absorber är att de är mycket snyggare- jag tränar ibland i bara sportBH, så det känns mer kul om de är lite snyggare.

Jag har också en Panache, men tycker inte alls den ger samma.stöd. Använder den till pilates och styrketräning, men inte löpning
Men vilken av de tycker du är bäst om du inte bryr dig om att träna i bara bh? Det gör jag aldrig nämligen.
 
Men vilken av de tycker du är bäst om du inte bryr dig om att träna i bara bh? Det gör jag aldrig nämligen.

Jag har inte anvant en shock absorber pa flera ar, sa jag har inte anvant de tva "sida vid sida", men jag brukade ha deras ultimate run bra, och jag sprang ett maraton med dem (jag har inte jattestora brost, men runt DD/E) utan nagra storre besvar, sa det ar ju helt klart funktionella.
Jag ar ganska sald pa shefit sa jag skulle nog bara kopa dessa nya, men mtp pa prisskillnanden och hur mkt lattare det ar att kopa shockabsorber sa skulle jag nog saga att shock absorber kanske ar basta valet for dig
 
Panache sport-bh tycker jag är helt underbar. Finns både med och utan bygel. Använder mina till både vardag och sport.
Är mitt förstahandsval också. För mig är byglar, plus att man kan reglera axelbanden och ta på sig den som en vanlig bh nödvändigt för att den ska sitta bra.
Men den motion jag gör är inte av det högintensiva och hoppiga slaget, så det kan jag inte uttala mig om. Har den till diverse praktiskt arbete också, men har jag åka-in-till-stan-kläder vill jag ha en vanlig bh.
 
Är mitt förstahandsval också. För mig är byglar, plus att man kan reglera axelbanden och ta på sig den som en vanlig bh nödvändigt för att den ska sitta bra.
Men den motion jag gör är inte av det högintensiva och hoppiga slaget, så det kan jag inte uttala mig om. Har den till diverse praktiskt arbete också, men har jag åka-in-till-stan-kläder vill jag ha en vanlig bh.
Det som jag tycker är så bra är att man kan koppla ihop bh-banden bak och få extra support om man ska ”hoppa och studsa runt”.
 
Det som jag tycker är så bra är att man kan koppla ihop bh-banden bak och få extra support om man ska ”hoppa och studsa runt”.
Jag har udda anatomi. :crazy:
Tack vare att den är gjord för att koppla ihop bak så kan jag länga banden tillräckligt för att den alls ska passa mig när jag har den okopplad. Finns mer än en BH-modell jag inte kan ha öht för att banden är för korta.
 
Jag kör Shock Absorber Ultimate Run eller Active Muti Bra, tränar mest löpning och crossfit med DD/E
 
Jag har också shock arbsorber på stora bröst (f/g), men jag tycker den klämmer alt inn og neråt. Det är obehagligt. Jag fick använda en bygel-bh under ock shock absobern utanpå för att det skulle kännas bra. Skulle gärna få tips om en sportsbh som både håller fast, ser snygg ut och är skön att ha på sig.
 
Jag har också shock arbsorber på stora bröst (f/g), men jag tycker den klämmer alt inn og neråt. Det är obehagligt. Jag fick använda en bygel-bh under ock shock absobern utanpå för att det skulle kännas bra. Skulle gärna få tips om en sportsbh som både håller fast, ser snygg ut och är skön att ha på sig.

Hojer igen SheFit till skyarna - upplever inte alls att den klammer nerat - det motsatta om nagot!
Eftersom man kan anpassa bade bandet runt brostkorgen och axelremmarna ar det valdigt latt att satta pa den valdigt lost och sen spanna pa sa att allt ar sakert och bekvamt
 
Hojer igen SheFit till skyarna - upplever inte alls att den klammer nerat - det motsatta om nagot!
Eftersom man kan anpassa bade bandet runt brostkorgen och axelremmarna ar det valdigt latt att satta pa den valdigt lost och sen spanna pa sa att allt ar sakert och bekvamt
vilken av modellerna har du?
 
Jag hade K-kupa före bröstreduktion. Det som passade mig bäst var Elomi Energise, som är framtagen just för stor och tung byst. Väldigt stabil modell, med byglar så man slipper "limpa" framtill.
 
vilken av modellerna har du?

Ganska saker pa att de bara hade en modell (men fler monster!( nar jag sist kopte, men mina ser ut som "Ultimate Sports Bra"

Använder de mycket för pole nu - också en sport där man inte vill att brösten ska röra på sig så mycket! :D
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240331_133144_Photos.jpg
    Screenshot_20240331_133144_Photos.jpg
    92,7 KB · Visningar: 58

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 119
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 145
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
756
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 924
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp