Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt men nu måste jag fråga
Ni som har mobilen i byxlinningen/bh-n eller intill kroppen liksom, blir det inte svettigt?
Alltså telefonen?
Förlåt men nu måste jag fråga
Ni som har mobilen i byxlinningen/bh-n eller intill kroppen liksom, blir det inte svettigt?
Alltså telefonen?
Väldigt. Har ett skal på min och vänder skärmen som är ”öppen” utåt.
Jag har provat nångång i brist på annat, men det är väl egentligen inget jag vill stoppa upp i örat senJo hade det förr men det var klumpigt, och telefonen blev väldigt varm. För jag var ju varm midjebälte känns mycket stabilare.
Jag har ett plånboksskal och mobilen i sport-bh-n ibland och då blir iallafall inte själva mobilen svettig Har precis köpt en liten smidig modjeväska där mobilen får plats, jättesmidig och märker inte att jag har den på mig!Förlåt men nu måste jag fråga
Alltså telefonen?
Nycklars kan jag tycka är onödigt att ha med sig ut p.g.a. ovannämnda sak. På den tiden mobiler fortfarande hade en liten pigg till antenn fick jag den intryckt i magen i samband med uppsittning på en häst som fick sadeltvång. Gjorde rejält ont och fick ett "djupt" blåmärke till följd.Jag är undviker att ha saker på mig runt mage/rygg/bröstkorg. Har aldrig nycklar eller telefon i jackfickan på magen. Har fått för mig att om man har maximal otur och ramlar av och landar fel så kan grejerna tryckas in i magen t.ex jättelöjligt men ändå.. så jag har hellre telefonen i ridstrumpan eller på armen/benet. Nycklarna lämnar jag kvar i en gömma i stallet