Spökar det? :O

Minerva

Trådstartare
Min dator lever sitt eget liv just nu...
Kryssade ner musiken..
Men den fortsätter :eek: Jag vet inte hur jag ska få det att sluta förutom att sänka ljudet :p
Lite läbbigt...

Sv: Spökar det? :O

Så gjorde min dator också för ett tag sedan. Jag var tvungen att stänga av för att få tyst på skrället. :p

borde kanske säga att jag har iTunes har hänt så förr någon gång åxå, men bara i några sekunder... men nu har det gått flera låtar :o

kollade processer avslutade en gång, men det hjälpte inte.. sen gick jag dit igen o kollade, då fanns det en annan så ja testade :p å då gick de :p

haha det gjorde min dator med igår xD
när jag klickade på nerpilen i msn så startade winamp hela tiden och spelade chemical vocation :rofl::angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
814
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 864
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat