K
Kia
Sv: Spinoff: SMÅ travare
Västerbo Jetlag (exp. Frankrike) var ganska liten. Skulle tippa på runt 150-155 cm.
Västerbo Jetlag (exp. Frankrike) var ganska liten. Skulle tippa på runt 150-155 cm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
indyhope skrev:Zanzara var jag delägare i.
Men jösses! Vad är det där??? Vilken bild!! Ser ut som du sitter på öronen och som ni kommer tippa över när som helstlucillehornline skrev:hihi, jag å gullan fax. å jag som bara e 165cm lång.. hehe
vart har kallblodstypen tagit vägen? *snyft*
se ju helt sjuuukt ut ju!!!!! hahahaha vilken bildHumelibumlan skrev:Men jösses! Vad är det där??? Vilken bild!! Ser ut som du sitter på öronen och som ni kommer tippa över när som helst
Dennabjuder jag på:lucillehornline skrev:se ju helt sjuuukt ut ju!!!!! hahahaha vilken bild
När starten går är hon lixom puts väck,men man kan ana de vita benen som går som trummpinnar mellan de stora brunalucillehornline skrev:
haha men det är ju sådär de SKA seut!! du bli de ju lite sport i de hela.. de eju roligare å vinna loppet med en liten häst, hahah.. vem är det som kör jobbet??
mizz_Kalmar skrev:Nejmen GUD, hästen ser ju jättesmal ut och sadeln sitter ju jättelångt fram? och.. OJ!
Cismon skrev:Grey Frontline är en mkt liten häst! =)
Och ang Minisilver, var det ngn som såg när 185 cm bjön karlsson red monté på honom? Det var en syn för gudar det.. =)