Spinoff på tömfärgtråden

WhoIsItAgain

Trådstartare
Läste den med intresse. Är ny inom körning och vill lära mig allt. Så jag kom på en fråga.

Har en svart sele, bruna (naturfärgade men har mörknat) tömmar. Körtränset är svart men det har då skygglappar som min dam inte gillar. Är det ett stort etikettbrott att köra med ett londonfärgat träns (går nästan ton i ton med tömmarna) eller ska jag satsa på ett svart?

Ska på kurs nästa helg och vill inte göra bort mig! Hinner nog tyvärr inte fixa nya sidostycken till körtränset då jag gissar dom måste specialbeställas.

Sv: Spinoff på tömfärgtråden

Jag skulle satsa på svart. Men ingen kommer ens att nämna att du har ett londonfärgat träns om du nu skulle välja det. Därimot kanske du får frågan om skygglapparna!
/M

Sv: Spinoff på tömfärgtråden

miamiamia: Vad för fråga?
En sån här fråga:
Jag fick lite "skäll" när jag tränade för ny tränare att jag skulle ha skygglappar nästa gång så han blev lite mer skärpt.

Huvudlaget hör annars till selen så du ska då ha svart huvudlag.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Här kommer en del tankar på hur mitt kommande företag kommer att se ut... Jag vill gärna ha tips och ideér från er som gjort/gör...
2
Svar
33
· Visningar
3 261
Senast: NNH
·
S
Körning Jag har börjat smygläsa på er sida. Håller mest till på Islandshäst annars. Har en Islandshäst som jag körde in för några år sedan, men...
Svar
8
· Visningar
954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • DIY hästvård
  • Annonsera mera VII

Omröstningar