*spinoff* på egen hemsida-tråden

R

Revontuli

Jag hittar bara sidor som är jättekrångliga att registrera sig hos, och som har massor med reklam. Samt att alla har olika "hjälpalternativ". Jag vill gärna bara ha någonstans att skriva HTML kod. Så jag kan fortsätta bygga på mina sidor jag höll på med för ngt år sedan. Hjälp?
 
Sv: *spinoff* på egen hemsida-tråden

Vill du ha någonstans att lägga upp sidan eller någonstans att skriva den? Behöver du en server eller bara ett domännamn?
 
Sv: *spinoff* på egen hemsida-tråden

Alltså jag kan ingenting om dom förutom att om jag får en ruta att skriva i så kan jag koda.

Alltså något ställe där man kan typ koda och klicka på spara eller ok eller något? Finns det?
 
Sv: *spinoff* på egen hemsida-tråden

Jag förstår fortfarande inte vad du menar - om du behöver en ruta att skriva kod i, varför inte öppna anteckningar eller något?
 
Sv: *spinoff* på egen hemsida-tråden

Ehm,alltså.. Jag struntar nog i att göra den. Förr eller senare hittar jag nog sådan sida jag behövde..

Tack för svaren iallafall!:D
 
Sv: *spinoff* på egen hemsida-tråden

www.freewebs.com använde jag mig av när jag gjorde min hemsida
Project Replica.

Den enda reklamen som finns är en pyttenliten text längst ner på sidan som länkar tillbaka till FreeWebs.com
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 467
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 053
Senast: Sasse
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 669
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp