Nu har jag också sett den. Och jag måste säga att den täckte väl in allt som diskuterats i tråden: svenska män som tycker svenska kvinnor är för svåra (”thai blir inte arga lika fort”, ”svenska kvinnor vill ha egna lägenheter och sånt”), som tänder på thailändska kvinnor sexuellt (en säger precis så och förklarar också att när han pekar ut vilken tjej han vill ha med sig ska hon prata bra engelska också, en annan ”första gången jag kom till en bar, drog gardinen åt sidan och fick en brud i famnen sa jag Här ska jag bo”), kvinnor som (fullt förståeligt) berättar att det är en ekonomiskt tryggad framtid de ser i männen.
Det är möjligt att du menar paret som ser ut att på sikt ha det bra - men jag ser också att de träffades på thailoveline (eller nåt) där hon satt och kvittrade I love you too much innan de alls träffats, hennes tvekan när de var på väg till vigseln och att hon ärligt berättar inför kameran att det var hans pengar hon ville åt från början.
Och jag tror inte att 50+are med jättestor kulmage, bandana, cammo-shorts och bar svettig överkropp ute på stan är ett skönhetsideal i Thailand heller.