[spinnoff] Vad är den BÄSTA domarkommentaren du fått?

Jag har fått ett par, i mina ögon, guldkorn efter ritter som kanske inte kändes som om de hörde hemma på en tävling.
"Härlig uppsyn, stundtals riktigt fin" från vår näst sista tävling, en LB:1.
"Duktig häst och mjuk fin ridning" från en LC:2, tror det var vår andra start i dressyr, första lokala starten. Vi kom på plats 24 av 36 och jag var överlycklig över att inte vara sist :D
Rider på en omskolad travare :)

Jag var med som skötare åt en kompis. Hästen stack i en travökning på diagonalen, och kompisen fick slita tag ordentligt för att få hejd på honom innan dressyrstaketet. I programmet stod det diplomatiskt "går iväg något" åtföljt av "lite abrupt upptag"... Vi skrattade länge åt det. :D

Den bästa var nog bara helt enkelt "bra ridet" efter en katastrofal ritt där hästen var fokuserad på allt annat än mej. Kändes bra att de såg att jag försökte i alla fall

Liknande trådar

Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
2
Svar
24
· Visningar
1 757
Senast: geting
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 222
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 849
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar