Sel
Trådstartare
Shit de där fågelspindlarna är stora!Hur snabbt växer dom? När förväntas den vara färdig?
Eller hur!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shit de där fågelspindlarna är stora!Hur snabbt växer dom? När förväntas den vara färdig?
Eller hur!?De ska ha riktigt fina stabila temperament också och kan växa till runt en decimeter på ett år eller så. Inklusive ben då. Svårt att säga när de är helt färdiga.
Spännande! Hur stora blir dom oftast inkl benen?![]()
Runt tjugo centimeter fast upp till tjugofem. Jag läste någonstans att honorna kan väga upp till ett hekto!
Ska du ta med den ut på promenader sen och låta den jaga sin mat själv?Runt tjugo centimeter fast upp till tjugofem. Jag läste någonstans att honorna kan väga upp till ett hekto!
Nu ser jag framför mig @Sel ute med sina hundar och sedan en spindel i en seleSka du ta med den ut på promenader sen och låta den jaga sin mat själv?
-Där, en flock gråsparvar. Buss på!
![]()
![]()
Imponerande! Hoppas du kommer fortsätta uppdatera om dina bäbisspindlar![]()
Starta eget företag; skadedjursbekämpning och fågelskrämma. Anti-rodent instant kill.Ska du ta med den ut på promenader sen och låta den jaga sin mat själv?
-Där, en flock gråsparvar. Buss på!
![]()
![]()
Nu ser jag framför mig @Sel ute med sina hundar och sedan en spindel i en sele
Eller sittandes på axeln, så att alla tror att det är en häftig dekoration tills den rör sig...![]()
Perfekt i dessa tider!Starta eget företag; skadedjursbekämpning och fågelskrämma. Anti-rodent instant kill.Fast då måste jag nog köpa fler slings.
Social distancing pets.En orm runt midjan och en spindel på axeln.
Eller hur!Perfekt i dessa tider!![]()
Du är nog inte känd för bara påskfjädrarnaEller hur!
Jag börjar dock fundera på hur länge jag får ha kvar min postis. Hon knackade på, lämnade paketet på marken utanför dörren, men stod kvar utanför grinden när jag öppnade och var jätteglad. Den skeptiska blicken jag fick sade mer än tusen ord.
Postis: "What is it this time?"
Sel: "Baby tarantulas!"
Postis: "Wow...."
Men hon log innan hon gick.![]()