Som ni säkert har läst i mina tidigare trådar så har jag en tendens att träffa fel killar, att bli för på osv när jag dejtar. Jag skulle ta bort tinder men så skrev en kille som jag tyckte såg bra ut. Vi skrev massor och hade så mycket gemensamt och han söker seriöst som mig. Har inga barn men vill ha i framtiden bo på landet osv. Jag hade vägarna förbi där han bor så jag frågade om vi skulle ses för en kram. Det ville han gärna. Vi sågs ca 20 min och pratade. När jag var påväg hem så hade han skrivit på tinder om vi kunde prata på snapchat istället. Vi pratade intensivt hela kvällen om allt och ingenting. Jag tog bort min tinder för jag är trött på de. Igår skrev han inte på hela dagen. Jag skickade en rolig bild till honom vilket han svarade på sen frågade jag hur han mådde idag. Han var sliten, mycket med jobbet. Och han ska göra ett årligt prov på fredag. Sen skrev han att han skulle äta sen blev de sängen vid 19 på kvällen. Sen hördes vi inte. Jag kände verkligen wow med denna killen när vi träffades och jag vill inte förstöra genom att skrämma bort honom.. vilket jag gjort tidigare för jag varit för på och intensiv. Jag ska bita mig i tungan och inte höra av mig nu. Första träffen föreslog jag , och har i flera fall varit jag som skrivit först. Någon morgon skrev han dock först.
Samtidigt som jag tänker han borde vara intresserad eftersom han fråga om min snap efter vi sågs samtidigt så vet jag inte om han även dejtar andra.
Ska försöka att bara ta de lugnt. Men kommer få panik om han inte hört av sig inför helgen. Vill så gärna fråga när vi ska ha en riktig dejt. Han har ju sagt han gillar spänning att man inte ligger tidigt att de ska växa fram. Så detta kanske är hans taktik att inte tappa intresset?
Samtidigt som jag tänker han borde vara intresserad eftersom han fråga om min snap efter vi sågs samtidigt så vet jag inte om han även dejtar andra.
Ska försöka att bara ta de lugnt. Men kommer få panik om han inte hört av sig inför helgen. Vill så gärna fråga när vi ska ha en riktig dejt. Han har ju sagt han gillar spänning att man inte ligger tidigt att de ska växa fram. Så detta kanske är hans taktik att inte tappa intresset?