Sv: Spel!

:rofl: :rofl:
Gud var roligt, men jag kan nog inte ge några tips för jag både sprängde och spetsade mina gubbar:rofl:
 
Sv: Spel!

Öppna båda fönstren och vänd på pilen. Öppna luckan, klicka på gula pilen så en streckgubbe kommer upp. Skjut iväg en sten på trägrejen, sen riktar man upp skjutgrejen mot ringklockan och skjuter dit nästa sten så en dörr öppnas. Rikta ner skjutgrejen igen, skjut de två gröna bomberna mot dörren, klicka på trägrejen så den studsar upp bomberna så de sprängs i luften. Skjut den blåa åt samma håll utan att studsa upp den.

Resten får ni komma på själva :devil: :D
 
Sv: Spel!

Klicka på han som skjuter iväg grejerna så han hamnar i kanonen. Ta fram en ny gubbe. Sikta kanonen uppåt och skjut upp gubben, men tryck på pilspetsen där uppe så inte den som blir ivägskjuten blir spetsad :D
 
Sv: Spel!

sen då ? :angel:
gjorde så att bomben försvann , men sedan kommer jag inte längre (;
 
Senast ändrad:
Sv: Spel!

Klicka på gubben så han flyttar klocktornet. Tryck på klockan några gånger så trillar den ner på pilen, som skjuter iväg stenen och spränger minan.
Sen klickar du på den öppna dörren. Ut kommer en gubbe, klicka på gubben längst ner precis när gubben ur dörren går in i grottan.

Sen är det klart :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 402
Senast: Amha
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 016
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 899
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp