JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Anläggning
Trådstartare
Trådstartare
wonderbaunbabe
Startdatum
Startdatum
30 Jun 2008
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
1 361
Hej på Er alla!
Någon här som vet vart man kan köpa nya eller helst begagnade speglar till ridhus?
Och för er som nyligen/tidigare köpt, vad kostade dem?
Tacksam för svar!
Sv: Speglar till ridhuset
Jag har speglar och ljus i ridhuset som vi köpte på ett rivningsfirma. Det var
jättebilligt - men det är några år sen så jag kommer inte exakt ihåg priset.
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Hästmänniskan
Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Hästmänniskan
Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
6
7
8
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Nja inte till bikejoring men kanske gårdshund. Dock långt ifrån TS dröm om en smal vinthund 😅
De flesta mastiff/moloss-raserna har det...
Malibu_Stacy
6 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 692
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vissa domare är dock sjukt snabba! Har varit med om att jag trott jag har gått om tid och så har domaren dömt över 30 hundar på en ynka...
Malibu_Stacy
15 minuter sedan
Svar: 937
Visningar: 52 959
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Fair enough. Same same, but different. Det finns i alla fall en hel drös med olika färger som är godkända här och i US som helt klart är...
Sel
Igår kl 23:06
Svar: 1 709
Visningar: 165 779
Hund
Skoning
Hästvård Jag litar på min hovis, överlåter till honom om han lägger om skorna. Man sparar inte direkt mycket på det, blir 50:- billigare för min...
WildHorse
20 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 573
Vård
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan 40
40+ och ja, skulle kännas meningslöst om inte men kanse annorlunda om man ser hästen som ett medel för något mer än bra för själen.
nullo-modo
Idag kl 06:14
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Är det clipmyhorse som gäller om man vill se dressyren?
Valle
Igår kl 23:27
Svar: 1 008
Visningar: 78 555
Grenar