Speciella tävlingskläder - underkläder?!

Seabaz

Trådstartare
Har ni några favorittroser eller BH som ni har typ alltid när ni tävlar?? :D

I min garderob finns det ju mer och mindre passande troser och jag har ju favoriter bland dessa. Och på tävling vill man ju känna att allt ska vara så bra som möjligt så något par av mina tre olika favoritpar troser har jag alltid på mig vid "speciella tillfällen", exempelvis tävling.

Hur är det med er? :D

Sv: Speciella tävlingskläder - underkläder?!

Trosorna är mycket viktigt. Har några stycken vita av samma modell, jag har alltid sådanna när jag tävlar. Bh är jag inte lika nogrann med, tar en bekväm, vilken som.

Jag har alltid mina vita björn borg "minishorts" när jag tävlar. Är det en flerdagarstävling så måste jag tvätta dom över natten så jag även kan ha dom nästa dag :p Dessutom andvänder jag dom nästan aldrig förutom vid tävling eftersom jag inte vill slita ut dom :p

Det är sådanna jag har :idea:. Är det inte lättare för dig att köpa ett par till?

Inte så noga med underkläderna mer än att det ska va bekvämt och helst utan några lappar i eftersom jag alltid blir så förbannad på lapparna när de skaver :grin:

spelar ingen roll vilka underkläder jag har bara dom är bekväma att rida i

Jag har ett par vita sömnlösa som jag köpt i en affär i Ullared;).
BH får bli en ren som sitter kvar, 20 kg minus i vikt ger en sämre förmåga att fylla ut BH-arna.:D

Till vardags rider jag helst i sömnlöst så man slipper skavsår av alla tjocka sömmar som alltid hamnar fel. :D

jag har några trosor som jag köpte på hm tror jag. Det va ett pak med 5st likadana, alla är i ljusa färger så det spelar ingen roll vilka man har.. men jag har alltid någon utav dom. Sen så har jag börjat använda sportBH när jag tävlar, mycket skönare än vanlig bh :p

Jag har ett par Pierre Robert trosor som jag bara använder när jag tävlar. Jättesköna, man känner knappt att man har dom på sig :p Bh tar jag någon som är skön. Strumpor har jag olika men sen har jag ett par vita Kyra strumpor som jag alltid har på mig..

Japp Newbodytrosorboxer och Hagenband sportbehå. Båda är lika viktiga för mig.Tävlar numera bara dressyr.

jag har en bekväm sportBH som jag använder :) ang trosor så kör jag med boxers :D

Jag kör med vita trosor, oftast björnborg eller pierrerobert. Och en sportbh, så grymt bekvämt!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 978
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 802
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: valy
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka