Sparkskada ---> halt

Sv: Sparkskada ---> halt

Det låter ju som att det håller på att bli bättre! :)
Hoppashoppashoppas

Btw, bor du i Karlshamn? Det gör ju jag med, eller nä, i Mörrum egentligen. :D

Ja, jag bor i Asarum, har hästen i Torarp :)
Hehe...

Har pratat med veterinären en gång till, och läget är typ oförändrat, hon har lite mer tarmljud bara, men hon äter fortfarande inget grovfoder... :confused:
Jag ska åka och hälsa på henne imorgon, då ska jag ta med mig hösilage från vårt och se om hon vill ha de, och så ska jag köpa ett nytt täcke, de andra va de så dålig passform på och så ska jag borsta henne :D saknar henne så så så mycket... :cry: :cry:

Jag bor i Mörrum (är mamma till Vimzis :D ), alltså inte så långt ifrån dig! Har tänkt på er och håller tummarna för att du snart har din tjej hemma igen!

Z3:an skrev:
Jag bor i Mörrum (är mamma till Vimzis :D ), alltså inte så långt ifrån dig! Har tänkt på er och håller tummarna för att du snart har din tjej hemma igen!

Aha okey :) Då förstår jag :smirk:

Har varit och hälsat på henne nu, hon blev jätteglad.. :)
I övrigt är de ingen förändring alls, äter inte ännu, men har ännu lite mer tarmljud än igår...

Usch så hämskt:(

Håller tummarna för henne så dom blir blå.

Miss Sixty/ Som hämtade hem sin häst från hbg för 3 dagar sen..

Vad roligt att du ska få träffa henne! Du måste berätta hur hon såg ut att må!

:bump:

Torarp? Är det stallet som ligger på höger sida vägen från asarum sett med hage på vänster sidan och bakom stallet med ett stall eller liknanade som är under uppbyggna?
Eller är det stalet efter det? Jaja, jaf vet var det är i alla fall. ;) :)

Miss Sixty skrev:
Usch så hämskt:(

Håller tummarna för henne så dom blir blå.

Miss Sixty/ Som hämtade hem sin häst från hbg för 3 dagar sen..

Usch, vad hade hät med din stackars pålla då? *kramar*

Vimzis skrev:
Vad roligt att du ska få träffa henne! Du måste berätta hur hon såg ut att må!

:bump:

Torarp? Är det stallet som ligger på höger sida vägen från asarum sett med hage på vänster sidan och bakom stallet med ett stall eller liknanade som är under uppbyggna?
Eller är det stalet efter det? Jaja, jaf vet var det är i alla fall. ;) :)

De va jätteroligt att få träffa henne idag, hon blev så så glad... hon såg pigg och vaken ut, men ho var vääldigt uppdragen i magen och så och hade gått ner i vikt en del verkade de som, lite svårt att se när honva så pass uppdragen men tror hon tappat lite.. inte så konstigt m när hon inte ätit på typ 3-4 dagar.. Visserligen behövde hon tappa vkt efter sommarbetet då hon gick upp 5 hål på sadelgjorden och har bara tappat 3 hittil, Men inte på de här sättet :crazy: Vi skulle ju träna/motionera bort de hullet... Men i övrigt såg hon ut att må bra faktiskt... Veterinären tyckte fortfarande att de hela va lite myskitskt med henne så de verkar som om om får stå kvar denna veckan ochså :cry:

Eller är det stalet efter det? Jaja, jaf vet var det är i alla fall. ;) :)[/QUOTE]

När man kommer från asarum ochs vänger in mot torarp så är det andra stallet på höger sida, det rödvita med stor paddock och låånga hagar mot skogen, Monika Karlssons gamla stall. Där bor jag till 50 % :D och Kelly till 100% När hon inte e på djursjukhus då :cry:

Liter bilder på min Älskling Kelly:

http://groups.msn.com/iejimf3ooq6rghdfv835pjkg40/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=25 Här duschar hon efetr arbete :)

http://groups.msn.com/iejimf3ooq6rghdfv835pjkg40/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=45 På väg till hagen

http://groups.msn.com/iejimf3ooq6rghdfv835pjkg40/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=46 Sommartjock ;)

http://groups.msn.com/iejimf3ooq6rghdfv835pjkg40/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=48 Söööt gumma :D

Kelly skrev:
Usch, vad hade hät med din stackars pålla då? *kramar*

Hon stog där pga hälta/ryggbesvär
Men tyvärr har pållen så ont så dom kom inte i närheten av henne:(
Så nu är hon hemma igen och jag hoppas att ett mirakel inträffar

Miss Sixty skrev:
Hon stog där pga hälta/ryggbesvär
Men tyvärr har pållen så ont så dom kom inte i närheten av henne:(
Så nu är hon hemma igen och jag hoppas att ett mirakel inträffar

Usch då... Hopaps verkigen hon blir bra nu då *kramar om*

I övrigt saå har hon blivit bättre, tarmen har lagt sig rätt nu men hon äter fortfarande dåligt, så hon får stå kvar ett par dagar till så vi får se när hon kommer hem sen =)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 879
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 768
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 475
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
1 959
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama