sparkcykel på grusväg?

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag skulle verkligen behöva fylla på med fler utomhusleksaker till våra barn, men jag vet inte vad. Klurar på detta med sparkcykel, som de förmodligen skulle uppskatta. Men, funkar det med sparkcykel på grusväg? Eller fastnar de små hjulen på alla småstenar på vägen?
Någon som testat?

Sv: sparkcykel på grusväg?

Köp en eldriven 4hjuling :angel:

Har inga bilder på den, morfar köpte den för kring 800kr gör typ 3 km/h
Här är när han precis fått den, nu har han lärt sig köra.
http://www.youtube.com/watch?v=YS72EOl6dok

Sparksyckel, en såndär man står på 2 hjul och så ett styre? Tror de blir väldigt svårt på grusväg. Funkar de inte att cyckla? Bygga lådbil?

näpp, inga eldrivna 4-hjulingar här inte... Ska de leka så får de nog banne mig röra sig själva :p

Ja, just en sån sparkcykel menar jag.
Jodå, det funkar att cykla, men som ett alternativ att göra något. De får inte cykla iväg utan att någon vuxen är med dem. Sparkcykel kanske de kunnat roa sig med en stund ändå... *önsketänker*

Hopprep? Eller bygg en lådbil, jag vet inte hur gamla dina barn är - antingen får man bygga den tillsammans eller så blir det ett spännande projekt för dom!

Vi har en sparkcykel till vår tre-åring. Vi valde en med stora hjul. Den har två hjul där bak, så den står upp av sig själv. De "vanliga" med små hjul tror jag inte funkar på grusväg. Men den som vi har funkar bra på grusväg och även på gräsmattan.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 539
Senast: Lejanna
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 707
Senast: Liran
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 400
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar