Spara msn's smileys

S

Spider84

De smileys man kan samla på sig genom vänner m.m. på msn. Kan man spara dem i t.ex. Mina Dokument på något sätt?

Jag kan inte hitta dem i bland mina filer.
Alltså inte de som är där som basic utan de övrig. Borde gå på något sätt, men jag får inte till det alls. Går inte att spara direkt från msn och inte heller att hitta dem på datorn. :(
 
Sv: Spara msn's smileys

Jag tror att smilysarna finns i de finns här filerna:

C:\Documents and Settings\*användarnamn*\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\*en mapp med massa siffror*\CustomEmoticons

De verkar lagras i ".dat"-filerna i katalogen.

För att se "Application data" måste du i utforskaren aktivera att visa dolda filer & kataloger.
Verktyg > Mappalternativ > Visa > Visa dolda filer
 
Sv: Spara msn's smileys

Jo du sa det någon gång. Men jag hittar inga bilder. .dat? Hur fungerar en sån fil?

Äsch jag testar att öppna den så märker jag det väl.
 
Sv: Spara msn's smileys

Okej nu fattar jag, men de har man väl noll användning av eller?
Fattar inte att det inte ska gå och få loss smileysarna från msn...att det kan vara så svårt!!

Okej de som är standard fattar jag också, men de andra. *muttra*
 
Sv: Spara msn's smileys

om nån har en smiley som ja inte har trycker ja med höger musknapp och trycker på lägg till...
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 856
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 224
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 468
Senast: Niyama
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 385
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp