Spännram till tyg

Sv: Spännram till tyg

Fast jag menar typ en kilram som man spänner upp tyg på, så det blir en tavla;)

Har förhoppningsvis hittat på claes ohlsson, fast kan inte se stl på hemsidan...

Köp frigolit, finns på de flesta byggaffärer! Helt perfekt!

Man nålar bara fast tyget på baksidan, perfekt då tyget inte blir särskilt "påverkat" och det är superenkelt att byta om man vill. Sen sätter man upp en spik på väggen och trycker fast hela frigolitskivan på spiken. Vill man vara ambitiös så nitar man fast såna där små tavelhängade eller liknande på frigolitskivan.

I love frigolit. :D

Ja eller bara ta en häftapparat på baksidan! Tjopp tjoppp klart!

Färgaffärer som har konstnärsmaterial har spännramar i olika storlekar. Målardukar spänns ju på den typen av ram. Kolla där.

Snyggt blir det också eftersom det blir lite tunnare än spännram.

På jobbet gör jag jättestora anslagstavlor som jag häftar fast tyg på. Men nu jäklars har jag glömt bort vad jag gör det på... Board av något slag.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 025
Senast: SaraXX
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
777
Senast: Mirre
·
Hemmet Sett att en del har Ikeas bestå väggskåp även i hallen. Fungerar de som vägghängd byrå? Vad har ni i den och hur ser er förvaring ut i...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Rumsväxter 2

Hund, Katt, Andra Djur